Skip to main content

📦 POLITICA DE LIVRARE

 

📍 LIVRARE NAȚIONALĂ – ROMÂNIA
- Livrarea se face prin curier rapid Sameday;
- Termen estimat de livrare: 1–3 zile lucrătoare;
- Costul livrării este afișat în coșul de cumpărături;
- Livrările se fac de luni până vineri (NU livrăm sâmbăta și duminica);
- Comenzile plasate și confirmate până la ora 14:00 sunt procesate în aceeași zi lucrătoare.

🌍 LIVRARE INTERNAȚIONALĂ – DHL
- Livrările internaționale se efectuează exclusiv prin DHL Express;
- Termen estimat: 3–7 zile lucrătoare (în funcție de țară);
- Taxele de transport și eventualele taxe vamale sunt suportate de client;
- Nu se efectuează livrări sâmbăta și duminica.

📦 DISPONIBILITATEA PRODUSELOR
- Produsele afișate pe site sunt în stoc fizic sau pregătite pentru livrare imediată;
- Stocurile sunt sincronizate în timp real între magazinul online și depozit;
- În cazuri rare de suprapunere a comenzilor, clientul este notificat prompt.

💳 METODE DE PLATĂ
- Plata se poate face:
  • Ramburs (doar pentru comenzile din România);
  • Online cu cardul, prin procesatorul securizat **Netopia Payments**;
  • Prin virament bancar (pentru comenzile internaționale).

❗ Pentru comenzile internaționale NU este disponibilă plata la livrare (ramburs). Plata se face în avans, prin card sau transfer bancar.

📩 INFORMAȚII SUPLIMENTARE
- Confirmarea comenzii se face pe e-mail;
- După expediere, clientul primește AWB și link de tracking;
- În cazul întârzierilor curierului, clientul va fi informat cât mai curând.

 

Informatii Retur


Dacă produsele comandate nu ți se potrivesc sau nu sunt conform așteptărilor tale, nu este nicio problemă. Poți opta pentru schimb sau returnare simplă și rapidă în termen de 14 zile calendaristice.

Procesul de schimb sau retur se realizează prin Sameday, asigurând o experiență rapidă și eficientă.Acest cost va fi suportat de catre Client/Membru.

Totodată, ai dreptul legal ca să returnezi produsele prin orice altă firmă de curierat. În această situație, conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 2, costul transportului va fi suportat de către tine.

 

Cum pot să returnez un produs?

1. Simplu. Accesează secțiunea “ISTORIC COMENZI” din contul tău de client Vanina. Aici vei regăsi afisate toate comenzile pe care le-ai plasat și care pot fi returnate conform condițiilor de retur.

Returnare produse

2. Apoi apasă pe butonul “Retur” și completează FORMULARUL DE RETUR. Alege produsele pe care dorești să le returnezi și menționează contul bancar în care să îți restituim contravaloarea acestuia.

3. Adaugă apoi data și adresa de la care dorești să fie ridicat coletul de către firma de curierat. Apasă butonul” TRIMITE” și gata, cererea ta a fost înregistrată. Curierul va ajunge la adresa menționată pentru a prelua coletul retur în data selectată de tine

4. Din momentul procesării returului, banii îți vor fi returnați în contul specificat în maxim 14 zile lucrătoare de la procesarea returului.

 

Cum pot returna dacă nu am cont pe vanina.ro?

La fel de simplu, poți completa formularul de retur pe are il poți descărca de aici (format PDF), care conține următoarele detalii:

numele persoanei care a efectuat comanda;
numele și contul bancar (IBAN) în care dorești să fie restituită contravaloarea produsului;
numărul de telefon de pe care s-a efectuat comanda;
motivul returnării;
numele sau codul produsului/produselor returnate.
Apoi, poți suna la Sameday pt a solicita o ridicare a coletului și returnează-l la adresa:Vanina Boutique bld. Republicii, nr. 259. Complex Comercial 2, Parter, oras Barlad. jud. Vaslui telefon 0742 142 525. Costul fiind suportat de catre tine.

Te rugăm să ambalezi produsul corespunzător și să sigilezi coletul în așa fel încât să nu poată fi deteriorat sau deschis în urmă transportului.

 

Cât timp am la dispoziție să înapoiez un produs?

Termenul maxim în care pot fi returnate produsele este de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, conform OG34/2014.

 

De ce poate fi refuzat returul?

Nu este nimic complicat, dar trebuie să ai în vedere câteva lucruri înainte să returnezi un produs. Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervăm dreptul să refuzăm orice produs returnat care nu poate fi revândut ca nou, întrucât acesta poate pune în pericol sănătatea cumpărătorilor.

Recomandarea noastră este să verifici cu atenție fiecare produs după primirea comenzii, starea și ambalajul acestuia, astfel încât să ne poți semnala în timp util eventualele neconformități .

 

Așadar, returul îți poate fi refuzat dacă:

  • Produsul nu este în aceeași stare în care a fost livrat: prezintă semne de purtare, este deteriorat, nu are eticheta intactă;
  • în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat.
  • Dacă nu sunt îndeplinite condițiile de mai sus, vom refuza returul și îți vom trimite coletul înapoi cu plata expediției la destinatar.

 

NU SE SCHIMBA:
Produsele ce prezinta semne de utilizare (urme, miros, rupturi, piele zgariata/uzata, cute de purtare, etc).
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare NU includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.

 

NU SE SCHIMBA SI NU SE RETURNEAZA BANII:
Pentru produsele ce prezinta semne de utilizare (urme, miros, rupturi, piele zgariata/uzata, cute de purtare, etc).

COLETELE TRIMISE PRIN POSTA NU SUNT ACCEPTATE, decat cele trimise la adresa sediului prin curierat.

Facem tot posibilul să-ți oferim cele mai bune produse și servicii, dar știm că uneori lucrurile nu decurg conform planului. Dacă întâmpini orice problemă legată de returnarea produselor, contactează-ne la 0742 142 525 și vom găsi o soluție. Pentru noi, mulțumirea ta este cea mai importantă.

Dacă nu mai deții formularul de retur primit în colet, îl poți descărca de aici (format PDF). Acest formular de retur este doar un model și nu este obligatoriu.

 

Procedura de returnare în afara teritoriului României:

Puteti RETURNA produsele comandate pe Vanina Boutique indiferent de motiv in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Returul pentru comenzile livrate in afara teritoriului Romaniei nu este gratuit.

Pentru a va exercita dreptul de retragere va rugam sa folositi Formularul de retur on-line disponibil pe site-ul nostru, sau orice alta declaratie neechivoca in care va exprimati decizia de retragere din contract, pe emailul contact@vanina.ro.

Te rugam sa returnezi comanda in termen de 21 zile lucratoare la adresa: Vanina Boutique  bld. Republicii, nr. 259. Complex Comercial 2, Parter, oras Barlad. jud. Vaslui telefon 0040742 142 525
La comenzile cu livrare in UE se poate realiza doar returul produselor, nu si schimbul de produse.
Contravalorarea produsului/produselor se va restitui in contul dumneavoastra din care s-a facut plata.

Cheltuielile legate de costul transportului de retur din afara teritoriului Romaniei vor fi suportate de catre client.
Pentru Marea Britanie (UK), USA, Elvetia si alte tari non UE, clientul va suporta taxe vamale suplimentare la ajungerea coletului in tara. Dacă returnați produsele din afara UE, valoarea acestora nu trebuie să fie scrisă pe eticheta coletului.